Friday dinner

 
Since my family went to Andover this weekend, from friday afternoon til monday afternoon since they are off on monday, Julia and I decided to have friday dinner and movienight with the last Millennium movie.
My family left the house about 4-4.30 so while I was waiting for Julia I started to cook and bake for the dinner. I made salmon and baked potato in the oven (with my special-spiced sauce), kladdkaka as dessert and I bought raspberry licorice and popcorn at whole foods. It was soooo yummie and Julia got so happy. She came around 7 and had expected us to cook together. I like to surprise! Neither of us fell asleep during the movie - score!
Well, we had a great night, this is what we call "fredagsmys"!

Kommentarer
Postat av: fia

Mys!!! Men herregud vad jag saknar raspberry licorice i samma tugga som popcorn!! Snart så måste jag beställa lite grejer av dig som du får skicka!! O snart ska jag öppna min sista reeses-påse, sålänge den är stängd kan jag hålla mig flera mån men när jag väl öppnar den ryker nog alla på en kväll ;) proud of you both att ni inte somnade, måste ju va första gången!!:)

Svar: Ja, här var det mys på hög nivå alltså! Godiset är vasst alltså, men vad är oddsen att både jag och julia köper exakt samma lakrits och popcorn utan att vi visste om varandra, skrev jag om det? sjukt, hahah! Frida kan ta med sig massa hem, hon har ju en hel resväska :)) hahah, jag tror jag har förätit mig på dem, man ska inte äta flera på en gång - just a tip! hahaha, vi har ju inte kvar dig här som håller ställningarna så då får vi göra det själva (ärligt talat tvingade jag julia att öppna ytterdörren och ta några djupa andetag av iskall amerikansk vinterkyla!).... miss you!!
Victoria

2013-01-20 @ 22:17:01
Postat av: fia

Neej det skrev du inte, ni är ju verkligen synkade haha!!
Jag tror det är bra o föräta sig på dem, enda sättet o sluta äta ;)
När jag var vaken under föräldrafällan menar du? Det var nog första o enda gången jag var den enda vaken haha! Ni är väl för goa! Miss you too!

2013-01-21 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0